Ilaria and life: To the moon and back - New youtube video

To the moon and back - New youtube video

Hi everyone! Few days ago I uploaded a new make up video on my youtube channel featuring a new italian cruelty-free cosmetic brand called "Neve cosmetic".
Also, I've already bought a new palette called "Duochrome" from this brand too, so stay tuned! :D

I love this makeup so much!
I've always wanted something that could make my lips silver or gold, so when I found the pencil in THAT color, I said "Why not?".
I tried it on my lips just like a funny game, and then I realized that it looked awesome as a lipstick too.. Also it lasted for the whole afternoon, so I'm 100% happy with this product!


Ciao! 
Qualche giorno fa ho caricato un nuovo video sul mio canale youtube, in cui utilizzo prodotti di make up di una nuova marca cruelty-free italiana che si chiama "Neve cosmetics".
Tra l'altro ho già comprato anche la loro nuova palette "Duochrome" che credo proprio utilizzerò nel prossimo video!

Ho sempre voluto un prodotto che riuscisse, una volta applicato sulle labbra, a renderle argento o oro, e quanto ho visto questa matita, in QUESTO colore, ho pensato "Perché no?".
Così, l'ho provata per gioco e curiosità come rossetto, ed ho scoperto che in realtà il risultato mi piaceva davvero tanto. 
Tra l'altro la matita è durata tutto il pomeriggio, per cui sono convinta che siano stati soldi spesi bene!




Take care




Nessun commento:

Posta un commento